U ožujku 2009. godine Lezbijska grupa Kontra u suradnji s udrugom Iskorak pokrenula je kampanju za prava seksualnih manjina pod nazivom “Različite ljubavi, jednaka prava”.

Kampanja je počela u Zagrebu 12. ožujka 2009. godine tiskovnom konferencijom u showroomu Galerije Nova te dijeljenjem razglednica na Trgu bana Jelačića.

Kampanja se održavala u četiri hrvatska grada: Osijeku, Splitu, Dubrovniku i Zagrebu. Promotivni materijali kampanje (jumbo plakati, B2 plakati, razglednice, web-stranica http://www.kontra.hr/kampanja/) sadržavali su šest fotografija istospolnih parova u različitim životnim situacijama koje su simbolizirale različita prava lezbijki, gejeva i biseksualnih osoba (pravo na brak, jednaka prava za djecu istospolnih parova, pravo na rad, pravo na obrazovanje, jednaka prava i obveze u zdravstvenoj zaštiti, pravo na život bez nasilja). Cilj kampanje bio je ukazati na kršenje ljudskih prava lezbijki, gejeva i biseksualnih osoba.

Fotografije su bile rad umjetnice Ane Opalić, koja je također bila i jedan od modela za kampanju. Svi modeli bile su LGBT osobe (pet ženskih parova i jedan muški). Na pet fotografija modeli su bili iz Hrvatske, dok su na jednoj fotografiji kao modeli bile aktivistkinje lezbijske organizacije Labris iz Srbije, s kojom udruga Kontra ima dugogodišnju suradnju.

Kampanja je provedena u razdoblju od 12. ožujka do 26. ožujka 2009. godine. Jumbo plakati kampanje bili su postavljeni u navedena četiri hrvatska grada u samom središtu grada. Manji plakati postavljeni su na sveučilištima, u kafićima, knjižnicama i organizacijama za zaštitu ljudskih prava.

Dana 12. ožujka najavljen je početak kampanje na tiskovnoj konferenciji u Galeriji Nova u centru Zagreba. Nakon konferencije održana je akcija dijeljenja razglednica građanima/-kama Zagreba na Trgu bana Jelačića. Isti dan u 20 sati održano je otvorenje izložbe plakata kampanje (u B2 formatu) u istoj galeriji (plakati su bili postavljeni u galeriji i za vrijeme tiskovne konferencije).

Također je održan party u suradnji s grupom „ZbeleTron“ (neformalna grupa koja redovito organizira lezbijske partyje u kafiću u Zagrebu) za promociju kampanje. Party je oglašavan na web-stranici kampanje te je otvorena Facebook grupa posebno za tu svrhu. Nažalost, odmah nakon otvaranja „Facebook eventa“ za party nepoznati počinitelj je pod nadimkom „Lovac na pajace“ postavio prijetnju sljedećeg sadržaja: „Doči ču vas zapalit sve benzinom Bogohulnici jedni !” Udruga Kontra obavijestila je policiju o prijetnji te mjestu i vremenu održavanja partyja i ostalih događanja vezanih za kampanju.

Dana 16. ožujka 2009. godine održana je akcija dijeljenja razglednica u Osijeku na glavnom gradskom trgu i u okolnim ulicama. Jedan od građana rekao je aktivistu koji je dijelio letke: „Samo se bori za svoja prava, ja nisam mogao.“ Također je bilo i negativnih reakcija građana koji su bacali ili derali letke.

U Splitu je organizirana akcija dijeljenja razglednica 20. ožujka 2009. godine. Naišli smo na pozitivne reakcije građana/-ki, a ovoga puta i policijskih službenika, koji su čak tražili više razglednica kako bi ih podijelili svojim kolegama.

U Dubrovniku su održane akcije dijeljenja razglednica 25. i 26. ožujka. U većini slučajeva reakcije građana bile su neutralne. Međutim, jedan građanin je prišao aktivistkinji i zaprijetio joj da će je pretući.

Kampanja je dobila veliku pozornost medija te je još jedanput otvorena javna rasprava o ljudskim pravima lezbijki i gejeva. Otvorenje kampanje popratili su svi značajniji mediji (nacionalna televizija, druge TV kuće, dnevne novine, radijske postaje, internetski portali itd.). Nakon priloga o kampanji na nacionalnoj televiziji velik broj gledatelja javljao se televizijskoj kući s negativnim komentarima. Žalili su se „da su njihova djeca mogla vidjeti poljubac dvojice muškaraca“ jer je prilog sadržavao dio snimke vjenčanja Eltona Johna. Dnevne novine izvijestile su o tome, ali na pozitivan način, kritizirajući homofobiju kod gledatelja i općenito u hrvatskom društvu. Akcije u Splitu i Dubrovniku popratili su i lokalni mediji.

Kampanja je završena tiskovnom konferencijom 30. ožujka 2009. u showroomu Galerije Nova i također je dobila veliku medijsku pozornost. Kao dodatna aktivnost uz ovu kampanju najavljena je zakonodavna inicijativa za zakonsko omogućavanje braka i svih prava koja proizlaze iz te institucije istospolnim parovima.